Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

18 jul 2011

Anonymous Guestblog part 004: He loves me, he loves me not, he loves me, he loves me not...


Elke maandag schrijft Morena, onze Anonymous Guestblogger, een post voor Make-up and More. Klik hier voor deel 1deel 2, en deel 3 als je die nog niet hebt gelezen of even je mind wilt opfrissen! En als je het allemaal nog weet zou ik snel verder lezen!! 
Aan het begin van deze week ben ik begonnen met een stuk voor deze blog, maar toen ik het document vandaag weer opende, schrok ik van de hoeveelheid negativiteit. Dat probleem was makkelijker op te lossen (DELETE) dan de problemen die ik er in beschreef (Forbidden Fruit en mijn ex), maar alles op z’n tijd en alle kleine beetjes helpen.
Zo heb ik deze week veel oude herinneringen van vroegere tijden weggegooid of opgeborgen (incl. de mooie cadeautjes en fotoalbums). Hoe ironisch, op het moment dat ik oude herinneringen aan het ophalen ben om ze daarna voor altijd weg te stoppen, doet zo’n ‘oude herinnering’ het tegenovergestelde. Al was het alleen maar omdat hij in onze ontmoetingsplek stond op het moment van zijn bericht, hij herinnerde zich mij en dat is genoeg. Al is het alleen maar omdat het spannend is (hij heeft een vriendin) en om aan mij te bewijzen dat hij niet de saaie zak is, die ik vind dat hij geworden is.
Ingewikkeld hè?
Ik noem hem Meloen. Haha, op deze manier kan ik straks nog een figuurlijke fruitmand maken vol jongens. Helaas heeft dit fruit de eigenschap om op het einde ‘bittersweet’ te zijn, dus ik heb een nieuw doel: iemand ontmoeten die ik zonder grenzen geweldig kan, mag, wil, zal en blijf vinden.

Ik weet niet of Gigolo geschikt is voor dit doel, zijn buikspieren in ieder geval wel. Helaas had hij deze afgescheurd (?!) tijdens het kickboksen (:-)~, (dat is een kwijlend poppetje, heb ik net even op internet opgezocht haha) Toch wil ik de gok wel wagen en ik ben nu al aan het bedenken wat ik aan doe, stel dat we binnenkort met elkaar afspreken. Ik heb alleen geen idee wat voor jongen het is, wat zijn passie is, wat hij doet, waar hij voor leert of waar hij voor heeft geleerd, waar zijn interesses liggen en eigenlijk weet ik niet eens of hij wel echt vrijgezel is. Ja, dat is belangrijk om te weten. Meestal is het vanzelfsprekend dat als je een vriend of vriendin hebt, je niet verder gaat dan alleen het noodzakelijke geflirt met iemand anders, maar ik heb een gave.
Mijn gave is om jongens aan te trekken die al iemand hebben en het allerergste aan deze gave is dat ik die jongens dan ook hoogst aantrekkelijk vind. Het maakt het alleen maar spannender en nu ik dit zo opschrijf vind ik mezelf eigenlijk een enorm secreet, maar geloof me: ik steel ze niet weg bij hun vriendin, dat hebben ze helemaal aan zichzelf te danken (de jongen en ook de vriendin). Zo ook weer Meloen, één door mij beantwoorde beleefdheidsvraag in een smsje, laat hem weer verlangen naar meer. Ik ben zaterdagnacht heel de avond door hem ge-smst (en mijn ouders, want die waren super ongerust waar ik zat). Ik zat bij een oude vriend en daar was niets spannends of stiekems aan, gezellig was het wel en ik ben vandaag (zelfs zonder alcohol) meer gebroken dan een avond keihard stappen en losgaan. Vooral ook omdat ik nog steeds geen antwoord heb op al mijn vragen, Meloen, Forbidden Fruit en ook mijn WhatsApp-maatje is weer in de picture. Iemand die ik nog nooit ontmoet heb, maar die ik al zo’n 5 á 6 jaar ken. Ik WhatsAppte vanaf maart intensief met hem, maar naarmate ik meer gevoelens kreeg voor Forbidden Fruit zakte dat af. Nu leeft het weer op en bevinden we ons in een piek en we gaan zelfs afspreken! Bij dat idee heb ik al mijn nagels al afgebeten en krijg ik spontaan haaruitval, maar leuk vind ik het zeker.

Toch blijf ik me ‘uncompleted’ voelen, aandacht genoeg, maar veel essentiële dingen missen.
Ik maak Meloen helemaal gek, terwijl Forbidden Fruit dat bij mij doet en ik hem koud laat. Pietje is altijd een fijne rebound, maar ik laat hem op de achtergrond, terwijl de oude vriend weer alles behalve op de achtergrond is. Gigolo werkt zich omhoog en ik begin steeds meer haat jegens mijn ex te koesteren. Wat een warboel, what a mess I made en vooral what a mess they made. Ik vraag me af hoe ik aan dit gevoel kom en stiekem weet ik het antwoord al.. ik ben voor het eerst afgewezen nadat ik sinds een lange tijd weer verliefd ben geworden. Als je het al afwijzen kan noemen, maar ik kan het niet verkroppen. Al die afleiding, al die moeite en toch zit ik hier op zondagavond alleen te wachten op een teken van leven van Forbidden Fruit.
Een teken dat ik niet zal krijgen.. valt er dan niets anders te doen dan dit accepteren? Dan het afwachten? 
Ik denk dat het antwoord ‘ja’ luidt, dus ik wacht en hopelijk duur het wachten niet te lang, ik ben een ongeduldig persoon (especially when in love)..

xoxo, Morena.

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino