Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

11 mrt 2011

Hi!!!

Hi ladies,
Hoe gaat het met jullie? Ik en een beetje weinig op me eigen blog aanwezig geweest de laatste maand en komende maand, omdat ik met mijn zieke grootmoeder in het buitenland zat/zit.
Ik ben er momenteel weer en heb weinig toegang tot het internet. Ik kan natuurlijk wel roamen maar dat kost vel geld wat ik natuurlijk weer beter aan andere dingen kan uitgeven (lees make-up en beauty producten :o)


Natuurlijk heb ik een boel make-up producten gekocht en ook een aantal beauty producten, waar ik reviews va moet schrijven, maar momenteel door de drukte gewoon niet aan toe kom. Nu ik weer in Suriname zit heb ik weer wat meer NYX make-up aangeschaft, niet zoveel als de afgelopen keer. Maar ik ben nog niet terug dus wie weet dat ik er weer langs ga. Ik bedoel de prijzen vallen als je ze vergelijkt met de prijzen van de Nederlandse webshops echt wel mee, en je kan de producten swatchen en vasthouden en in het echt zien. Dat is wel zo fijn.
Ik betaal bv voor zo'n round lipstick 2,00 en voor de blush 6,00. Verder heb ik ook nog wat van het merk Milani gekocht. Ik zag nog wat andere merken die ik niet zo goed ken, maar die heb ik laten liggen. Gister kwam ik een winkel waar ze mega veel nagellakjes hadden staan, OPI, en nog een boel andere merken. Ook een aantal chineze merken die ik niet eens ga proberen uit te spreken of na te spellen! Hahaha. Ik heb natuurlijk een paar gekocht, al gebruik ik zelf geen nagellak. Ik vond die kleurtjes zo mooi dat ik ze niet kon laten liggen.
Als jullie het leuk vinden, plaats ik foto's van de gekochte spullen. Laat het dan ff weten in een comment. En wie weet als ik zin heb doe ik het vanavond anders wel ff.
Tot snel!!!

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino