Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

1 aug 2011

Even een korte mededeling

Hi ladies,
Op twitter had ik al aangegeven dat er deze week geen post online kwam van onze Anonymous Blogger online komt. Volgende week hopelijk wel!
Ik heb het even te druk met mijn werk om stukjes te schrijven, foto's te maken en deze natuurlijk te bewerken en alles wat er nog meer bij komt kijken.
Omdat op Make-upandMore.nl niets maar dan ook niets online gepost wordt wat afgeraffeld is, heb ik besloten om dit ook echt niet te gaan doen. Want we gaan niets posten om maar een artikel te posten.
Ofniet? Dus als jullie even geduld willen hebben, geniet van het zonnetje en blijf aub terug komen. En dan zullen we dit zeker goed maken.
We hebben echt super leuke items voor jullie komende periodes!

Heel veel winacties, heel veel reviews van onze spulletjes die we hebben gehaald tijdens onze shopping-spree in Oberhausen. En dat neemt natuurlijk even tijd zodat we een goed review kunnen schrijven.
Leuke posts vol met informatie over nieuwe make-up, beauty en fashion. Verder gaan we ook meer filmpjes opnemen. Ik ben erg aan het vechten tegen mijn "angst" voor de camera. Hihi.
Jullie hebben onwijs lief gereageerd op het filmpje van Oberhausen, dat motiveerd me echt om het nog eens te doen!

Winacties
Ja ladies, we hebben een bak vol leuke spulletjes voor de winacties die we de komende periode zullen houden ivm onze website en nog meer andere redenen. Blijkt dat Make-upandMore al een jaar bestaat. Ik had het niet eens door! Dus zullen we dat ook nog eens vieren en gewoon omdat we blij zijn dat we zo een plezier halen uit het schrijven voor deze blog.
En dat vinden jullie toch ook leuk? We willen de vaste lezers ook bedanken en dat zal ook in vorm van een kleinigheitje zijn.
Dus blijf zeker volgen! En blijf op de hoogte!

Vernieuwingen aan MandM
We krijgen steeds meer leden erbij, en dat vinden we hartstikke leuk. Toen ik met Make-upandMore begon is het doel nooit geweest om groot te worden en erbij te horen. Doel is om juist apart te zijn en anders om niet bij de grote menigte te horen, maar andere punten te belichten in de beauty-blog wereld.
En dat is nog steeds zo. Ook nu Lara erbij is gekomen. Ik ben erg blij met haar. Wat een toffe meid, waar ik echt gek op ben. Haar inzet en aandeel is erg positief. En de samenwerking is erg fijn!

Dus dames er wordt achter de schermen hard gewerkt. Tijd gestopt in de .nl site, het gewone werk waar geld mee verdiend word, huishouden en persoonlijke leven nemen onwijs veel tijd in beslag. Maar dat neemt niet weg dat we wat we doen met alle pelzier doen. Dus al wordt er geen post geplaatst, dat maken we dubbel en dwars goed met alles wat wel online komt.
Als we het doen doen we het goed!

Wat is jullie mening? Ik weet dat vele van jullie ook een blog hebben. Hoe verdeel je je tijd en merk je ook dat er vaak uren in een artikel gaan zitten. Zeker als je het echt perfect wil hebben? Soms schiet je wel 40 foto's van een product, maar pas de 40ste heb je het zoals je het in gedachte hebt.
Ja dat neemt tijd. Dus ik ben erg benieuwd wat jullie manier is en hoe je hierover denkt!
Laat het in de comments weten!

xoxo, V.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino