Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

23 aug 2011

Nu echt zo ver: van blogspot naar .nl

Hi ladies,
Eind van deze maand wordt er een officiele overstap gemaakt naar Make-upandMore.nl
Vanaf dan zullen Lara en ik geen posts meer plaatsen hier, maar dan zul je naar het bovengenoemde adres moeten gaan. Nou, moeten klinkt zo grof, maar als je graag onze postst leest en de blog bezoekt, dan raden we je dat natuurlijk aan. :)
Ik ben reuze enthousiast over deze stap en ik kan in feite ook voor Lara spreken, want ook zij staat te popelen om te beginnen. Met dank aan mijn lieve broer(tje) die in zijn zeer drukke agenda toch tijd heeft weten te maken om de website naar onze wensen te bouwen.
Naast de bouw en lay-out website heeft hij ook gezorgd dat we een persoonlijk watermerk en logo hebben.

We zullen van start gaan met erg leuke winacties en meer leuks. Wij vinden het leuk natuurlijk en hopen dat jullie het ook leuk zullen vinden! Ons eerste filmpje over onze Oberhausen shoplog is erg leuk ontvangen door jullie en daar zullen we zeker op voortborduren.
Binnenkort laten we ook een "preview" zien van de website.... Daar wil ik persoonlijk nog mee wachten.

Tot snel.
xoxo, V.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino