Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

6 aug 2011

Essence TE: Ballerina Backstage preview haul

Hi ladies,
Ik heb een heftige week achter de rug! Jeetje. Maar ik ga heerlijk weekend vieren.
En ik heb voor jullie een haul van de limited editie van Essence; Ballerina Backstage. Deze collectie zou in eerste instantie zoals ik begreep, niet naar Nederland komen. Maar afgelopen woensdag was het dan toch zover! Vandaag was het dan mooi weer en ik was op tijd thuis om eindelijk alle producten op de foto te zetten.
Foto's heb ik nu in overvloed, ik zal een paar laten zien als een preview van het werkelijke artikel met alle foto's en mijn advies wat te halen en wat te laten staan.
Eye soufflé's

Blush soufflé


Nagellakjes


Lipglosses


Click&GoNails & haarband


Hebben jullie de collectie al gespot bij je Kruitvat? Wees er snel bij als je wat wilt, want er zijn erg weinig producten. Dus weinig aantallen van alles.

xoxo, V.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino