Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

5 jul 2011

Hema's Chocolate Mask

Vorige week liep ik toevallig tegen deze chocolade maskers van de Hema aan. Ik was er benieuwd naar en had nog nooit een masker van de Hema geprobeerd.
Dit chocolade modder masker met Cacao boter, shea butter en dode zee zout helpt onzuiverheden verwijderen en de huid hydrateren. Voor de gecombineerde huid. Met een heerlijke chocolade geur.
Je kan met 1 zakje 2x doen, wel zorgen dat je hem goed afsluit anders is hij de volgende keer opgedroogd. Het is een dikke modderige substantie die enorm naar chocolade ruikt, je moet hier wel van houden. Nadat je het masker heb aangebracht begint hij langzaam op te drogen en krijg je een trekkend gevoel. Voor de mannen onderons, als je hem aanbrengt na het scheren dan ervaar je een licht prikkend gevoel. Voordat je dit masker aanbrengt moet je eerst je gezicht wassen met warm water. Daarna moet je meteen het masker aanbrengen, hierdoor wordt het masker vloeibaarder en brengt het beter aan. Als je dit niet doet krijg je een enorm dikke laag en smeert het een stuk minder uit. Je laat het masker 10-15 minuten hard worden en daarna kan je het eraf halen. Mijn huid was zacht en voelde zeker gehydrateerd aan, weg droge en trekkerige huid. Mijn vette t-zone was na het gebruik ook niet vet meer. 
Het masker is te koop bij de Hema voor €1,50 en bevat 15g. Geen geld, al helemaal niet als je hem 2x gebruikt. Ik zou dit masker zeker nog een keer kopen.
Nog een grappige foto met masker van mijn vriend en ik. Twee chocolade monsters!

0 reacties:

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino