Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

22 aug 2011

Anonymous Guestblog part 007: Lichamelijke aantrekkingskracht en doodsbedreigingen

Elke maandag schrijft Morena, onze Anonymous Guestblogger, een post voor Make-up and More. Klik hier voor deel 1deel 2deel 3deel 4deel 5 en deel 6 als je die nog niet hebt gelezen of even je mind wilt opfrissen! En als je het allemaal nog weet zou ik snel verder lezen!!  Vorige week is er geen post online gekomen zoals ik al had aangegeven, en deze week is de post ipv Maandag, vandaag pas online gekomen.

Al met al was dit een heerlijke week. Alleen thuis zijn geeft zo ongelofelijk veel rust, vrijheid en zelfstandigheid. Daar kan ik wel aan wennen. Afgezien van de maandagavond en dinsdagavond waarop ik alleen maar doelloos kon zappen (ik moest toch een beetje herstellen van het zware weekend, word ook een dagje ouder), was het een week met veel leuk gezelschap en fijne activiteiten. Lekker koken, kletsen, borrelen. Daarnaast ook nog een beetje wassen, schoonmaken en vechten met mijn kat (moet ook gebeuren, ze mist mijn broertje..) twee katachtige (ik ben leeuw van sterrenbeeld) kunnen niet goed samen haha.
Verder ook veel gewerkt en ik ben blij dat ik dat weer heb overleefd.
Zes dagen maken van 8 á 9 uur hakt er zeker in, vooral na heftige avondjes stappen. In deze avonden speelden mijn vriendinnen de hoofdrol, maar Meloen, de oude vriend, mijn ex, Forbidden Fruit, Worteltje (new one) en een vakantieflirt hadden ook een bijrolletje.

Ondanks dat er nu meerdere mensen zijn waarop ik me moet concentreren en deze ‘verhaallijnen’ wel eens in de knoop met elkaar raken, heb ik veel meer rust in mijn lichaam en hoofd. Misschien wel omdat ik zo aan mezelf kan bewijzen dat er naast Forbidden Fruit ook nog andere groentes en fruitjes aanwezig zijn op deze mooie wereld. Beginnend met Meloen, die ik nu wel heel erg graag wil wederzien. Gewoon zijn stem horen en nog één keer bemint door hem worden. Ik heb het gevoel dat we nog geen ‘closure’ hebben gehad en dat is iets waarnaar ik verlang, net zoals zijn sterke, warme armen om mij heen.
Meloens ogen zeggen ja, alleen zijn mond nog niet en ik vraag me af hoe lang hij me nog kan weerstaan..

Nu verder met iemand anders, de oude vriend is hier meerdere avonden geweest, maar zoals alle andere keren, gebeurd er niets. Aan de ene kant denk ik dat hij hetzelfde voelt voor mij als ik voor hem: pure vriendschap met een klein beetje lichamelijke aantrekkingskracht op gezond niveau.
Aan de andere kant denk ik van zijn lichaamstaal, zijn seintjes en zijn blik af te lezen dat hij meer wilt dan alleen vriendschap. Helaas kan ik deze veronderstelling om meerdere redenen niet uitproberen.
1) De oude vriend is bevriend met de broer van Forbidden Fruit en dat komt dus allemaal uit, weg Forbidden Fruit en ik wil hem dramatisch gezegd niet kwijt en
2) Omdat ik er haast zeker van ben dat het voor mij klaar is en ik daardoor de heropbouwde relatie in het vuur zou gooien.

Mijn andere ex is ondertussen zijn band aan het verbeteren met Forbidden Fruit en ik vraag me af waarom. Hij weet nog niets over hetgeen dat er afspeelt tussen mij en Forbidden Fruit en eerlijk gezegd vind ik het zwaar schijnheilig van Forbidden Fruit. Maar goed, zelf weten, ik heb mijn handen van die jongen afgetrokken. Van allebei trouwens, Forbidden Fruit is gewoon onpeilbaar maar nog steeds object of craving, mijn ex is gewoon een wanhopig geval. Ik hoop niet dat ik zijn dreigementen serieus moet nemen, maar als dat zo is lig ik waarschijnlijk aan het eind van volgende week vermoord in de goot. Ik doe er nu wel heel luchtig over, maar het is niet leuk om een doodsbedreiging naar je kop te krijgen van de persoon waarvan je vroeger zoveel hebt gehouden. En eerlijk gezegd, ik houd nog steeds van hem, maar hoef gewoon niets meer met hem te maken hebben. Binnen een paar weken tijd zijn we van redelijk goede vrienden (met benefits) naar aardsvijanden veranderd en ik ben benieuwd, of eigenlijk bang, waarop dat uit gaat lopen..
Ook ben ik van mening dat het dorp waarin ik woon veel te klein is. Worteltje werkt bij familie, is bevriend met Pietje, is bevriend geweest met Meloen, kent mijn ex, kent de oude vriend en wilt mij beter leren kennen. Hij is leuk, hij kan praten, hij is innemend, hij is verassend, avontuurlijk, maar geen Forbidden Fruit.
Toch wil ik me wel door hem laten versieren. Toch wil ik wel dat hij me mee uit rijden neemt met de motor en al mijn zorgen laat wegwaaien met de wind. Daar is hij goed in, welcome rebound van een relatie die nog niet afgelopen is, maar ook nog niet begonnen is. Althans, als ik wat Forbidden Fruit en ik hebben een relatie kan noemen. Het is heftig, het bevat veel contact, nachten lang wakker zijn, veel lachen en wederzijds gevoel.

Ook hebben we ruzie, heeft hij me als kil en koud beschreven, maakt hij me gek, wil ik ermee stoppen, heeft hij geen zin om zijn best te doen, vindt hij het geweldig met me, wordt het met de dag ingewikkelder en.. wil ik hem steeds meer.............

xoxo, Morena.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino