Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

29 aug 2011

Anounymous Guestblog part 9: In Liefde en Oorlog is alles geoorloofd..

Omdat deel 8 in principe vorige week had moeten verschijnen en niet is gebeurt, komt deel 9 er meteen achter aan! Veel leesplezier, of beter "meeleef-leesvoer".
Elke maandag schrijft Morena, onze Anonymous Guestblogger, een post voor Make-up and More. Klik hier voor deel 1deel 2deel 3deel 4deel 5 deel 6 deel 7 en deel 8 als je die nog niet hebt gelezen of even je mind wilt opfrissen! En als je het allemaal nog weet zou ik snel verder lezen!!

De kraan is open gedraaid. Na maanden lang niet hebben kunnen huilen, is het nu eventjes regentijd.
Ik huil niet regelmatig en ik huil helemaal niet vaak, maar eens in de paar maanden huil ik om alles. Ik vind het niet erg, het is alleen een beetje apart als ik midden in een winkel moet huilen om een speelgoedhondje of als ik plotseling van een enorme lachbui in een enorme huilbui verval. Voor de rest gaat het prima. School begint bijna weer en het laatste weekje van de vakantie moet natuurlijk met allerlei feestjes worden gevierd, dus daar ben ik op het moment mee bezig.
Verder heb ik een date met mijn vakantieflirt op de agenda staan en naarmate het steeds slechter gaat tussen mij en Forbidden Fruit, vind ik mijn vakantieflirt steeds leuker worden. Mijn ‘date’ ging niet door met Forbidden Fruit en ik heb een ultimatum voor mezelf gesteld, terwijl iedereen in mijn omgeving zegt dat ik geduld moet hebben aangezien de situatie (twee woorden: die ex, o nee drie: die klote ex).
Ik ben ook helemaal into the horoscopen en die zeggen hetzelfde: ‘Als je maar lang genoeg wacht, komen sommige dingen vanzelf, en word je sterker en geduldiger.’
Heel fijn, echt heel fijn en ik weet dat ik het er maar mee moet doen, daarnaast zeg ik altijd: "Between the wish and the thing called life lies waiting." Om de tijd tijdens het wachten te doden, feest ik er, zoals ik al zei, op los. Ik probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken bij mijn vriendinnen en binnenkort gaat dat nog beter lukken, omdat ik dan weer voor hardwerkende studente mag gaan spelen. Ik ben ook druk bezig om het vooral niet te verpesten, want dat is gewoon iets wat ik doe zonder erbij na te denken.
Ik heb kennelijk niet hard genoeg geprobeerd, want het is tamelijk fucked up. Forbidden Fruit glipt door mijn vingers, mijn ouders willen de politie bij de kwestie met mijn ex betrekken en ik ben hard bezig om te leven en vrijgezel te spelen, terwijl ik allang al ‘taken’ ben. Moet zeggen.. dat levert wel eens vreemde situaties op.
Ik kan hiervan meerdere voorbeelden geven, maar dat zijn langdradige verhalen over dingen en personen die voor de rest toch niet mijn interesse hebben gewekt of waard zijn. Klink allemaal lekker vaag, maar ik ben de definitie van vaag.
Ik word, zoals jullie al eerder gelezen hebben, ook wel eens gedefinieerd als kil, maar ik word vooral gekenmerkt aan mijn onuitputtelijke drang om te krijgen wat ik wil. En dan kent natuurlijk iedereen het gezegde ‘in liefde en oorlog is alles geoorloofd’, ik kan bijna met zekerheid zeggen dat ik dat heb verzonnen in mijn vorige leven. Deze twee karaktereigenschappen zijn natuurlijk zwaar tegenstrijdig en eerlijk gezegd denk ik dat dat de omschrijving vaag oplevert. Nu verder met krijgen wat ik wil, het is zwaar duidelijk dat dat Forbidden Fruit is en na gisteravond is dat gevoel weer dubbel zo erg geworden.
Vanavond stond er een date op de planning en alles wat hij zei was: ‘Morgen ben je van mij’, en toen fietste hij weg. Vanmorgen wakker geworden met de grootste lach en nu zit ik alweer tegen mijn 47ste huilbui aan van deze week. Hij kan niet, zijn vrienden staan volgens mij op nummer 1, dus misschien daarna.
Argh, dus nu wordt het morgenavond. Prima, ik doe alles voor hem. Om alleen maar bij hem te zijn, simpelweg hem te zien. Smoor en smoorverliefd noemen ze dat en ik kan er niet meer onder uit, ik ben het.
Ik probeerde het nog een beetje te verbergen, weg te duwen, maar nu is er geen ontkomen meer aan en ik zal, moet en ga hem krijgen. Hoelang dit gaat duren, dat weet ik niet, maar ik laat het jullie weten.
Ondertussen blijf ik in contact met mijn vakantieflirt, want zoals ik al zei, hij wordt steeds leuker.

Als ik Forbidden Fruit niet kan krijgen, dan wil ik helemaal niemand meer, maar als het dan toch niet anders kan (omdat ik gewoon simpelweg niet meer alleen wil zijn), kies ik hem. Als ik het zo opschrijf, lijkt het wel een spelletje (of een slechte soap): ‘Ik kies jou, Pickachu!’. Ik voel me echt een kreng, jongens hoop geven, terwijl ze eigenlijk bij voorbaat al geen kans hebben. Toch ben ik bereid om mijn vakantieflirt er wel een te geven en ik ben benieuwd of ik zijn nickname na onze date moet veranderen in iets wat meer specifiek is.. Misschien ‘de mijne’ of ‘tweede prijs’, haha o wat ben ik gemeen! Eén ding is zeker: hij doet nu al meer zijn best voor me dan Forbidden Fruit. Misschien is het wel beter om Forbidden Fruit echt links te laten liggen om dan vol voor mijn vakantieflirt te gaan. Een keuze tussen gedoemd om te mislukken + hartzeer verzekerd (Forbidden Fruit) en een veilige haven + iemand die echt voor me gaat (mijn vakantieflirt).
Ja als je het zo leest, is de keuze snel gemaakt, maar het is ook een keuze tussen: hartstocht, liefde, vlinders, verlangen (Forbidden Fruit) en een koele verliefdheid die misschien wel snel overwaait.
Een nieuw ultimatum: voor volgende week (nadat ik met allebei een date heb gehad) een besluit.

Wat vinden jullie.. wie moet het worden?

xoxo, Morena.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino