Make-up, Beauty and fashion.
Like it, Love it, Want it, Get it!
Follow Make-up and More

29 aug 2011

Anonymous Guestblog part 008: All eyes on you, zei een battyboy...

Elke maandag schrijft Morena, onze Anonymous Guestblogger, een post voor Make-up and More. Klik hier voor deel 1deel 2deel 3deel 4deel 5 deel 6 en deel 7 als je die nog niet hebt gelezen of even je mind wilt opfrissen! En als je het allemaal nog weet zou ik snel verder lezen!!  
‘Stel je niet te bescheiden op. Neem de tijd, dan worden de signalen uit je omgeving vanzelf duidelijk. 
Je gedachten zouden zich nu alleen op het heden moeten concentreren, vooruitlopen op de zaken is nu niet goed voor je..’
Aldus mijn horoscoop voor deze dag. Wat is ie enorm van toepassing op mijn gemoedstoestand vandaag.. 
Ik ben het wachten beu, het afwachten al helemaal. Actie! Maar na het lezen van deze horoscoop durf ik toch niet de stoute schoenen aan te trekken om dan ook echt een actie te maken. Op de een of andere manier stort ik me nu weer met ziel en zaligheid in een toch teleurstellende ‘relatie’ met mijn vakantieflirt. Binnenkort gaan we wat drinken en we zullen het allemaal wel zien, maar hoe kan je iemand anders leuk gaan vinden wanneer je nog steeds verliefd bent op de ander?
Ik denk dat het onmogelijk is. Ondertussen doe ik steeds killer tegen Forbidden Fruit en het zorgt er alleen maar voor dat hij steeds verder van me vandaan raakt. 
(Pushing away doesn't cause things to come together, all it causes is for things to be pushed away - Shea McCullagh). 
Maar om een nog onduidelijke reden is mijn hele hart, lichaam, geest, verstand in de verdedigingsstand getreden en kan ik niets anders meer dan hem afstoten. Ik ben vastberaden om afscheid van hem te nemen, omdat ik er van overtuigd ben dat hij mij niet wilt. Dus ik kies Zondag uit om dit ritueel voor mijn eigen gezondheid uit te voeren, maar ik krijg al vlinders bij het idee, want hij vroeg me! Ik ben bang dat ik me niet op dit afscheidsritueel kan focussen als hij dicht bij me is, als ik zijn lippen kan zien, voelen, als ik zijn stem kan horen, als ik door zijn haar kan woelen. 
Daarbij komt ook nog eens het probleem dat mijn ex het nu weet en zijn letterlijke woorden tegen Forbidden Fruit waren: ‘Ik sla je helemaal de ** in.’ Ik weet dat hij het doet, ik heb hem al eens zijn geduld zien verliezen en ik weet ook dat niet alleen zijn kast daar de dupe van was. Ik breng deze dagen dus vooral door met het vermijden van mijn ex en mensen die misschien door het hele fiasco met Forbidden Fruit boos op me zijn, helaas kon dat gisteren niet meer. Ik had een verjaardag in ‘mijn dorp’ en ben daarna verplicht mee uitgegaan, iets wat ik vroeger als leuk en zorgeloos ervoer. Deze keer was ik constant op mijn hoede en toen ik hem dan eindelijk zag (samen met een bedreigend aantal vrienden) kon ik de situatie voor de aanwezige mensen niet voor me houden. Ik ben geen minuut alleen geweest, zeker toen één van zijn ‘beste matties’ me aankeek en vertelde dat ‘all eyes on me’ waren.

Om een of ander gevecht te vermijden tussen mijn vrienden en die van mijn ex kan ik alles (van de doodsbedreiging tot de blikken en vreemde acties) maar beter voor mezelf houden. Ik wil het niet laten escaleren en misschien is negeren het beste, iets wat best moeilijk is, want de spanning is te voelen en wordt steeds hoger opgevoerd. Meloen die probeert met me te flirten waar al de battyboys (benaming voor de vrienden van mijn ex vanaf nu) en zijn vriendin naast staat, Meloen die me smst als ie achter me loopt terwijl ik met Pietje aan het praten ben. Pietje die me probeert te zoenen, terwijl Worteltje en hij vrienden zijn en Worteltje wel geïnteresseerd in me lijkt. 
Ik met mijn vrienden die me proberen te beschermen, maar daardoor redelijk bezitterig overkomen op andere mensen en dit alles voor het oog van mijn toch al zo opgefokte ex. Niet te spreken over de verhalen die het oplevert voor Forbidden Fruit, want ook zijn vrienden horen bij de battyboys (al zijn de zijne van goede aard, dus noem ik ze de goodguys). Misschien pakt het ook allemaal wel goed uit, waarschijnlijk heeft het huisgenootje (die er gisteren ook was) van Forbidden Fruit wel wat aan hem doorgespeeld en heb ik daarom een smsje met een uitnodiging van hem gehad. 

Levert dit alles toch nog wat goeds op....., als het doorgaat vanavond......
xoxo, Morena.

Blogarchief

 
Make-up and More. Template by Exotic Mommie Illustration by DaPino